Panonski Utd.

utorak, 11.05.2004.

O glogu prvi dan

Pise dole nize da je sad 23:13 pa nema drugo nego da povjerujem toj cinjenici. Vrijeme me cini nervoznim jer mi je to dokaz da se ipak okrecemo, kao na raznju, samo za razliku od pravog raznja mi smo ipak pri svjesti da se pecemo na laganoj vatri i da idemo samo u jednom smjeru, sto je u biti dokaz da je vrijeme kao jedna velika dimenzija koja proguta ove tri koje nas uce u skoli.
Eto vec je 23:16, sto oce rec daje proslo minute tri, a i ja sam se pomakao par redova nize. U zadnje vrijeme srecem tako neke ljude koje ne vidjam bas cesto i nikako mi ne polazi za rukom izbjeci pitanje sta ima novo i ono klasicno kako zivot, kako na poslu i price od kojih me redovito zaboli glava. Odgovaram uvijek isto jer koliko se god trudio tesko mogu smisliti razlicito za isto, odnosno rijec "nista" uvijek se isto cita, cak ni naglasak nema neki da tako kazem regionalni.
U biti dzaba se i trudim jer odgovor ionako nitko ne ocekuje, to ti dodje vise kao fraza, ono reda radi. Pogledas nekog u oci i onda vidis ili ne vidis i to je to. Nema potrebe za rijecima jer sve se ionako iscita na licu.
Slusao sam danas novi cd od ede i kaze edo da svi su u kliseju, a rijetki nisu i rijetke volim, pa tako to na kraju i ispadne...rijetki nisu rijetke volim.

11.05.2004. u 23:13 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Slike iz djetinjstva sa tu i tamo kojom aktualnom temom

Linkovi



>> moji, a meni najdrazi...<<

Kad nebo primi boju tvojih ociju...

1999.

O Balasevicu!

1988.

O vojsci!

Stats


web counter with stats