Panonski Utd.

srijeda, 12.05.2004.

I tako je Mikulic Ivan ušao u finale

Kako i prilici prosjecnom hrvatskom gradjaninu nisam propustio danasnje kvalifikacije za subotnji finale Eurosonga 2004.

Nekim divnim cudom "naš" je prošao dalje.
Iako sam pomalo razocaran (a uvijek se pitam zasto me brigaju takve stvari) vec slutio najgore (citaj: nas debakl na medjunarodnoj sceni) ipak se na kraju dogodilo da smo svi mi balkanci prosli dalje, jedino su eto bas slucajno EU Slovenci ostali ispred vrata za subotnji hepening. Steta za Sloveniju jer to je nama ipak 10 bodova manje. Volim tu euroviziju jer me sjeti na neke prosle dane, a ja kao lik koji cesto u glavi vrti stare filmove volim kad se podsjetim svih onih sretnih euro dana kada smo sa Novim fosilima i Rivom bili medju prvima.
Danas je neka druga spika i svi pjevaju na engleskom, no da ne dubim previse u te globalizacijske teme, zadrzat cu se jos malo na Mikulic Ivanu zvanom Milijunas. Gledam ga danas i nekako mi ga je bilo zao onako samog na sceni. Svi drugi na bini istrcali u punom sastavu sa djevojcicama koje skakucu ili sa likovima koji po fruli nabiru, samo eto nas Mikulic sam ko bogec u onom odjelu. I eto pokazalo se da je tako i najbolje jer je Miki ipak solo igrac, nije on za one dubl i visedubl spike, kao sto smo se osvjedocili nedavno kad je sa Bagarickom pokazao koliko zna...
A u subotu ne daj se Miki, Hrvatska je uz tebe ma koliko mi sutjeli o tome i ne brigaj nitko te nista na povratku pitati nece.

12.05.2004. u 23:15 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Slike iz djetinjstva sa tu i tamo kojom aktualnom temom

Linkovi



>> moji, a meni najdrazi...<<

Kad nebo primi boju tvojih ociju...

1999.

O Balasevicu!

1988.

O vojsci!

Stats


web counter with stats