Panonski Utd.

četvrtak, 13.05.2004.

O pravdi, pravu, politici

Ovih dana tema svih medija je hapsenje, pa pustanje na slobodu bivseg ministra vanjskih poslova dr. Mate Granica u narodu poznatijeg kao Očenašek. Kada sam prvi put cuo tu vijest na radiju ucinilo mi se da sam krivo cuo.

Ma di Matu da uhvate, nije mi on lik za naslovnicu crne kronike!
Ono sto je USKOK priveo, sud je pustio, pa je Mate opet na slobodi, doduse, nazalost u bolnici, ali na slobodi. I sad naveliko se lome koplja ima li tu vatre kad se vec toliko zadimilo oko naseg Mate. Ma da li je moguce da je Mate ipak igrao ispod zita ili se to samo radi o namjestenoj utakmici u kojoj je Mate trebao izgubiti naslov. Sud je presudio kako je presudio i to je ono sto zovemo "pravo", ali u ljude se uvukao osjecaj da nas ocenasek i nije bas tako fin i dobar mamin sin kako se do sada u javnosti prikazivao. I tu dolazimo do neizbjeznog: nema tog suda koji ce Matu osloboditi u ocima naroda, jer kad te nacija na svojim tv ekranima ugleda u lisicama i drustvu pravosudnih policajaca za vecinu si pravomocno osudjen i samo ti jos fali robijasko odjelo i po mogucnosti ona teska crna kugla oko noge. I to je to, Mate je samo jos jednom potvrdio onu narodnu "ma svi su oni isti" i ucinio profesiju politicar jos ljigavijom nego prije.

13.05.2004. u 21:43 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Slike iz djetinjstva sa tu i tamo kojom aktualnom temom

Linkovi



>> moji, a meni najdrazi...<<

Kad nebo primi boju tvojih ociju...

1999.

O Balasevicu!

1988.

O vojsci!

Stats


web counter with stats