Panonski Utd.

petak, 14.05.2004.

Have I told You Lately That I Love You

>> crtice iz srednjoskolskih dana <<

Tih se dana svekoliki hrd pretvarao u kunu. Neki su htjeli da imamo krunu, ali vecina je digla ruke da ipak nova valuta ostane bez R jer R ionako samo stvara probleme gdje god da se pojavi. Pogotovo u ruralnim područjima. Kuna nisam imao. Sa hrdima sam bio u zavadi, a njemacki orlovi nisu se vise osjecali sigurno u nasem domu pa su u skupinama po stotinu ili dvije ubrzano odlazili u neke toplije krajeve.
Godina mature. Losi i dobri djaci. Svi skupa zeljni avanture trazili smo neka nova odredista. Postavljali smo ona vjecita pitanja. Bilo mi je cudno da neke ljude vise necu sretati svaki dan, da mozda necu neke vidjeti vise nikad. Vrijeme je bilo da napravimo korak dalje, a ja sam u to doba htio ici u korak samo sa njom.
Slovio sam za njenog dobrog prijatelja. I sad kad zastanem i pogledam nazad vise se i ne mogu sjetiti naseg prijateljstva. Sve se nekako izmjesalo i sam okus nase danasnje veze ucinilo perfektnim. A veza, veza je nastala jedne svibanjske veceri na obroncima obliznje gore i vise nije bilo nacina da bi je netko ugasio. A gasili smo je i ona i ja, svjesno, namjerno. Kao da smo bjezali sami od sebe. Ljubav je bila tu. Cak se nije ni skrivala, samo je procvjetala i pretvorila se u najljepsi cvijet. No, tada na pocetku htjeli smo od nje uciniti samo prolaznu avanturu. Ipak, kako to obicno biva, ljubav se nije dala i toliko je zavela svoje glavne glumce da joj vise nisu mogli odoliti. I trenutak kad sam je poljubio pretvorio sam u vjecnost i tu je samnom, u meni. I danas od jednog cvijeta nastao je cijeli vrt. Nas mali raj. Jedina moja…

14.05.2004. u 20:17 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Slike iz djetinjstva sa tu i tamo kojom aktualnom temom

Linkovi



>> moji, a meni najdrazi...<<

Kad nebo primi boju tvojih ociju...

1999.

O Balasevicu!

1988.

O vojsci!

Stats


web counter with stats